אטרף - 01/04/2021 | Crush: April Fools | מסיבות | אטרף : טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו.

קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו.

ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. 09/04/2021 | Joumuah ×'חמאם | מסי×'ות | אטרף
09/04/2021 | Joumuah ×'חמאם | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף.

חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף.

ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90.

אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם.

להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. 18/06/2021 | ×
18/06/2021 | ×"ונ×" מרטין: ×'אוו×" ×'×–×™×–×™ | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות.

אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90.

להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90.

חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף.

קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. 09/04/2021 | Joumuah ×'חמאם | מסי×'ות | אטרף
09/04/2021 | Joumuah ×'חמאם | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף. ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס .

בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו:

אטרף היא להקת רוק לטינית ישראלית, שפעלה בעיקר בתחילת שנות ה⁻90. טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. להקת אטרף שילבה מוזיקת רוק עם מוזיקת ג'אז, תחת השפעות לטיניות. צוות אטרף טרם יצר איתנו קשר לעסקה כלשהיא, אז אספנו 60 מפורסמים ישראלים שגלשו (באתר) ונדליף את הסרטונים שלהם. קבוצת ההאקרים האיראנית טוענת היום (שלישי) כי הדליפה את מאגר המידע של אתר אטרף, אתר ההיכרויות של הקהילה הגאה שנפרץ בשבוע שעבר. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: ההאקרים הדליפו את מאגר המידע של אטרף. קבוצת התקיפה black shadow שחררה קובץ המכיל את מאגר המידע המלא של אתר . קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף.

אטרף - 01/04/2021 | Crush: April Fools | מסי×'ות | אטרף : טרפנה, שחררי את אטרף מהמלכודת הזו.. חברי קבוצת blackshadow פרסמו בשעות הצהרים את מה שהם טענו שהוא בסיס הנתונים המלא של אתר אטרף. בהודעה שפרסמו הפורצים הם כתבו: אלא שמיד לאחר מכן נחסם הלינק להורדת הקובץ על . קבוצת ההאקרים המזוהה עם איראן העלתה אחר הצהריים (יום ג') בעמוד הטלגרם שלה קובץ שלטענתה מכיל את בסיס . קבוצת ההאקרים, שהצליחה לפרוץ למאגר של חברת הביטוח שירביט, שיחררה לפני זמן קצר את מאגר המידע של אתר ההיכרויות לקהילת הלהט"ב, אטרף.